دانلود سناریو پایگاه داده دفترچه تلفن


چکیده: این پروژه سناریو پایگاه داده یک دفترچه تلفن می باشد. هنگامی که می خواهند معماری یک بانک اطلاعاتی یا پایگاه داده را طراحی و تحلیل نمایند ابتدا باید برای آن یک سناریو بانک اطلاعاتی را بنویسند. سپس از روی سناریو موجودیت ها یا Entity ها، صفات موجودیت ها یا همان attribute ها را شناسایی نمایند.در این پروژه پس از شرح سیستم دستی یا روند بدون سیستم کسب و کار موجودیت ها شناسایی شده اند و صفات هر یک برای آن ها نوشته شده است.

جهت دانلود و سفارش پروژه پس از مطالعه جزییات به پایین صفحه مراجعه نمایید. لینک دانلود در پایین قرار دارد.

بازدید: 194 مرتبه


  کد محصول: 89281

دانلود سناریو پایگاه داده دفترچه تلفن
این پروژه سناریو پایگاه داده یک دفترچه تلفن می باشد. هنگامی که می خواهند معماری یک بانک اطلاعاتی یا پایگاه داده را طراحی و تحلیل نمایند ابتدا باید برای آن یک سناریو بانک اطلاعاتی را بنویسند. سپس از روی سناریو موجودیت ها یا Entity ها، صفات موجودیت ها یا همان attribute ها را شناسایی نمایند.

در این پروژه پس از شرح سیستم دستی یا روند بدون سیستم کسب و کار موجودیت ها شناسایی شده اند و صفات هر یک برای آن ها نوشته شده است.


سناریو پایگاه داده چیست؟
کلمه سناریو که در زبان انگلیسی بصورت Scenario نوشته می شود به معنای فیلم نامه یا فیلم نوشت می باشد.  سناریو پایگاه داده یا database Scenario به معنای فیلم نامه پایگاه داده می باشد. سناریو پایگاه داده که به آن سناریوبانک اطلاعاتی یا سناریو دیتابیس گفته می شود شرح داستان یک سیستم است که قرار است برای آن یک پایگاه داده را طراحی کنیم. هنگامی که می خواهیم برای یک سیستم برای مثال یک « دفترچه تلفن » یک پایگاه داده طراحی کنیم اولین کار نوشتن سناریو آن می باشد.

پس از دانلود چه چیزی دریافت می کنید:
پس از دانلود یک فایل ورد Word دو صفحه ای که داخل آن سناریوی پایگاه داده یک دفترچه تلفن است را دانلود می کنید. توجه کنید که دیتابیس و جداول اس کیو ال یا اکسس درون آن قرار ندارد و باید آن را بصورت جداگانه و با پرداخت هزینه مجزا از سایت دانلود نمایید.

آموزش باز نمودن
پس از دانلود فایل  و برای مشاهده و بازنمودن پروژه  باید روی آن کلیک راست کنید و گزینه Extract Here را بزنید تا یک پوشه با همین نام ساخته شود و فایل zip از حالت فشرده خارج شود. یک فایل ورد و pdf دو صفحه ای درون آن می باشد. پس ازخرید پروژه به صورت خودکار لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده می شود.


نام های دیگر پروژه
نام های دیگر این پروژه بصورت زیر می باشد:
پروژه سناریو پایگاه داده سیستم دفترچه تلفن
پروژه سناریو بانک اطلاعاتی سیستم دفترچه تلفن
پروژه سناریو دیتابیس سیستم دفترچه تلفن


  • قیمت محصولات غیر رایگان به تومان می باشد، لطفا دقت کنید.
  • سروسافت یک وب سایت فروش فایل می باشد و فایل های آن توسط فروشنده ها بارگزاری می شود و قیمت گذاری توسط فروشنده ها معین می گردد
  • قیمت گذاری توسط فروشنده های سایت تعیین می شود و تعداد صفحات پروژه ارتباطی با قیمت ها ندارد
  • هنگام خرید در پروژه ها به تعداد صفحات، تعداد نمودار و غیره دقت کنید
  • به دلیل دانلودی بودن محصولات دانلودی امکان استرداد وجه وجود ندارد
  • معمولا نمودارهای ای آر، موردکاربرد(یوزکیس) 1 نمودار هستند و سناریوهای پایگاه داده حدودا 5 یا 6 صفحه هستند،اطلاعات دقیق هر فایل در صفحه معرفی آن قرار داده شده است
  • پس از خرید امکان دانلود فوری فایل وجود دارد
  • جهت دانلود فایل پروژه روی دکمه سبز رنگ دانلود فایل پروژه کلیک نمایید

اگر پروژه یا نرم افزار دلخواه خود را پیدا نکردید، با استفاده از کادر زیر می توانید عبارت دلخواه خود را تایپ نموده و روی دکمه جستجو کلیک نمایید. در این سایت هزاران فایل برای دانلود بصورت رایگان و با پرداخت هزینه وجود دارد. با جستجو حتما نتیجه دلخواه خود را پیدا خواهید کرد.همچنین قبل از خرید اطلاعات و شرح محصول را بخوانید

برچسب :( دفترچه تلفن ) دانلود-سناریو-پایگاه-داده-دفترچه-تلفن-سفارش پروژه -دانلود پروژه-دانلود رایگان-دانلود کد-دانلود پروژه آماده-دانلود سورس کد