درباره سروسافت
خلاصه
1396/07/09
وب سایت سروسافت یکی از زیرسیستم های شرکت مهندسی آبان رایان البرز (سهامی خاص) می باشد. شرکت مهندسی آبان رایان البرز یک شرکت سهامی خاص با شماره ثبت 46465 ثبت شده در اداره ثبت شرکت ها می باشد.
درباره ما
تاریخچه سروسافت
وب سایت سروسافت یکی از زیرسیستم های شرکت مهندسی آبان رایان البرز (سهامی خاص) می باشد. شرکت مهندسی آبان رایان البرز یک شرکت سهامی خاص با شماره ثبت 46465 ثبت شده در اداره ثبت شرکت ها می باشد. در این وب سایت خدماتی از جمله فروش نرم افزار، انجام خدمات طراحی وب سایت، مشاوره در زمینه فناوری اطلاعات، فروش میزبانی فضا، دامنه ملی و بین المللی، طراحی نرم افزارهای اندرویدی، معرفی محصولات و خدمات شرکت،اخبار و غیره ارائه می گردد. صاحب امتیاز وب سایت نیازمندی سروسافت ، شرکت مهندسی آبان رایان البرز می باشد.
سایت سروسافت چیست و چه خدماتی ارائه می دهد؟
وب سایت سروسافت دارای قسمت های مختلفی از جمله فروشگاه آنلاین، سیستم پشتیبانی، مرکزمقالات، اخبار و اطلاعیه ها، آموزش محصولات شرکت، محیط ارسال پیام، معرفی محصولات، مرکز دانلود، ارائه خدمات پس از فروش، معرفی خدمات و غیره می باشد.
نحوه تحویل خدمت(سرویس) پس از پرداخت
پس از پرداخت هزینه هرگونه کالا یا خدمات یک شماره سفارش برای شما صادر می شود که با استفاده از آن می توانید روند ارسال سفارش خود را ردیابی نمایید. سفارش های شما اگر پستی باشد ابتدا به وضعیت منتظر تایید، در حال بسته بندی، ارسال شد، بسته توسط مشتری دریافت شد قرار می گیرد. در صورت هر گونه سوال می توانید موضوع را از طریق پل های ارتباطی موجود در قسمت « تماس با ما » از مسئولین وب سایت سروسافت سوال بفرمایید.
نحوه تماس، پیشنهادات، انتقادات و شکایات
سروسافت دارای پل های ارتباطی از جمله: ارسال پیام از طریق وب سایت، از طریق برنامه های پیام رسان تلگرام یا واتس آپ، پست الکترونیکی(ایمیل)، تلفن ثابت، تلفن همراه و پیامک می باشد. در ساعت کاری مشخص شده می توانید پیام خود را برای ما ارسال نمایید. هرگونه سوال در رابطه با ارائه خدمت، فروش، پشتیبانی، پیشنهادات، انتقادات،شکایات، درخواست های متفرقه و غیره را از طریق پل های ارتباطی مشخص شده در قسمت تماس با ما(منوی بالای همین سایت) برای ما ارسال کنید. سوالات و درخواست های شما بسرعت پس از بررسی، پاسخ داده خواهد شد. ارسال پیام از طریق رسانه های ارتباطی از جمله تلگرام، ارسال از فرم تماس با ما، ایمیل و غیره در هر ساعتی امکان پذیر می باشد.
پیگیری خدمات(سرویس های)خریداری شده
پس از اینکه کالا یا خدمات موردنظر خود را خریداری نمودید، یک شماره سفارش برای آن سفارش صادر خواهد شد، این شماره سفارش را به منظور پیگیری وضعیت سفارش خود یادداشت نمایید. در صورتیکه خدمتی را خریداری نموده اید و در رهگیری آن ابهام دارید، درخواست رهگیری مرسوله خود را از منوی تماس با ما برای شرکت ارسال کنید تا در اسرع وقت به درخواست شما رسیدگی شود و راهنمایی های لازم برای شما ارسال گردد. به منظور پیگیری سفارشات خود از منوی «کاربران» گزینه «پیگیری سفارشات» را کلیک نمایید تا فرم پیگیری سفارشات برای شما نمایش یابد. در این فرم شماره سفارش خود را وارد نموده و روی دکمه پیگیری کلیک نمایید تا جزییات ارسال بسته شما نمایش یابد.
ارسال درخواست و پیگیری آن
در صورتیکه از طریق بخش تماس با ما وب سایت سروسافت برای شرکت پیامی را ارسال نمودید یک کدرهگیری برای شما صادر خواهد شد که از بخش پشتیبانی، پیگیری درخواست پشتیبانی می توانید پاسخ آن را رهگیری نمایید.
ماموریت سروسافت
برخی از ماموریت های سروسافت عبارتنداز: معرفی محصولات شرکت، ارائه سیستم فروشگاه آنلاین به منظور خرید محصولات و خدمات، معرفی خدمات قابل عرضه توسط شرکت، ارائه سیستم خدمات پس از فروش آنلاین، معرفی سایر سیستم زیرمجموعه شرکت، اطلاع رسانی و انتشار اطلاعیه های شرکت، ارائه محتوای آموزشی برای محصولات شرکت، مرکز مقالات، ارائه فایل دانلود محصولات مرتبط و غیره،جهت اطلاع بیشتر می توانید ریزماموریت های سروسافت را در بخش مرکز مقالات سروسافت مشاهده نمایید چشم انداز سروسافت
برخی از موارد کلیدی چشم اندازهای سروسافت عبارتنداز: تمرکز روی بخش نرم افزارهای اتوماسیون اداری، تمرکز بر روی بخش پشتیبانی آنلاین بصورت رسانه برخط، وارد نمودن طرح های جدید اینترنتی، ساخت ایده های جدید تحت وب و نرم افزارهای نوین، کاهش هزینه های مشتریان، ساخت نرم افزاری کاربردی برای کاربران، استفاده از ایده های هرچه بیشتر مشتریان و غیره، و غیره،جهت اطلاع بیشتر می توانید ریز چشم اندازهای سروسافت را در بخش مرکز مشاهده نمایید
قوانین سروسافت
تمامی امور نیازمندی های نت موج از جمله تایید آگهی های تبلیغاتی، تایید کانال ها، گروه ها و ربات های تلگرامی، تایید کسب و کارها و غیره براساس قوانین موجود و مکتوب شده در نیازمندی های نت موج انجام میگیرد. لیست این قوانین را در منوی بالای سایت یا از طریق کلیک روی لینک قوانین می توانید مشاهده نمایید.
تعرفه کالاها و نحوه خدمات رسانی
تمام هزینه های اخذ شده از مشتریان و خدماتی که در سروسافت در قبال دریافت هزینه از مشتریان انجام می دهد براساس قیمت مندرج در پایین محصولات یا خدمات معرفی شده و برمبنای تومان محاسبه می گردد. شرح خدمت و کالایی که در سروسافت ارائه می گردد
در پایگاه اینترنتی سروسافت کالاها و خدمات زیر عرضه می گردد:
• فروش نرم افزارهای ساخته شده شرکت
• فروش خدمات مرتبط با فناوری اطلاعات
• معرفی محصولات و خدمات شرکت
• انجام مشاوره در زمینه فناوری اطلاعات(it)
• معرفی سایر سیستم های زیرمجموعه شرکت
• گزارش به روزرسانی برنامه ها هزینه های ارائه خدمت
تنها هزینه مندرج بر روی هر کالا یا خدمت که هنگام سفارش در قسمت پیش فاکتور قابل رویت است بر عهده مشتری بوده و سایر هزینه های تماس، هزینه بررسی، ارسال پیامک و غیره کاملا رایگان می باشد و از مشتریان هیچگونه وجه دیگری دریافت نخواهد شد.
برخی از محصولات شرکت مهندسی آبان رایان البرز
سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :