دانلود پروژه مهندسی نرم افزار بیمه خاورمیانه با رشنال رز


چکیده: سه: نمودار فعالیت بیمه خاورمیانه یا اکتیویتی دیاگرام بیمه خاورمیانه یکی دیگر از نمودارهای یوام ال (uml) که باید رسم شود، نمودار فعالیت بیمه خاورمیانه می باشد که به آن اکتیوتی دیاگرام پروژه بیمه خاورمیانه هم گفته می شود. کاربر نمودار اکتیویتی بیمه خاورمیانه به صورت گرافیکی گردش کار در اقدامات و فعالیت های یک سناریو را معلوم می کند. در این پروژه 21 نمودار فعالیت یا اکتیویتی دیاگرام (activity diagram) یک بیمه خاورمیانه از جمله نمودار فعالیت ثبت بیمه نامه،ثبت نوع بیمه، ثبت بیمه گذار یا بیمه شده و غیره طراحی و رسم شده است. در این نمودار سعی شده است فعالیت ها(activity)، خطوط شنا(Swim lane)، تصمیم گیری ها(decisions)، شروع جداسازی(split)، گره های شروع(start node)، گره های پایان (end node) و غیره رسم شده است. گاهی به این نمودار، نمودار ad یا نمودار ای دی هم گفته می شود)

جهت دانلود و سفارش پروژه پس از مطالعه جزییات به پایین صفحه مراجعه نمایید. لینک دانلود در پایین قرار دارد.

بازدید: 133 مرتبه


  کد محصول: 111002

دانلود پروژه مهندسی نرم افزار بیمه خاورمیانه با رشنال رز
این پروژه مهندسی نرم افزار، یک سیستم بیمه خاورمیانه در محیط نرم افزار رشنال رز  یا نرم افزار  Rational Rose رسم شده است.

در این پروژه موارد زیر وجود دارد که عبارتند از:
یک: سناریو توصیف یوزکیس های بیمه خاورمیانه

یکی از نخستین قدم هایی که در طراحی پروژه های مهندسی نرم افزار با استفاده از زبان یو ام ال (uml) طراحی می شود نوشتن سناریو توصیف یوزکیس ها می باشد.  در این سناریو که به آن توصیف یوزکیس ها یا یوزکیس دیسکریپشن یا use case description گفته می شود موردهای کاربرد یا یوزکیس های  بیمه خاورمیانه توضیح داده شده است.  در این قسمت بیش از 23 جدول در فایل ورد برای توصیف یوزکیس ها رسم شده است. که در هر جدول سعی شده است نام یوزکیس، شرح سناریو یا توصیف اجمالی، پیش شرط ها یا پری کاندیشن ها، جریان های اصلی، مین فالوها، مراحل انجام اکتورها،  گل ها، روندهای فرعی یا جایگزین برای پروژه  بیمه خاورمیانه  و غیره تشریح شده است. قبل از رسم نمودار یوزکیس ابتدا باید سناریو توصیف یوزکیس های پروژه مستندسازی شود.

دو: مجموعه نمودارهای یوزکیس بیمه خاورمیانه
پس از توصیف و تشریح سناریو توصیف یوزکیس ها برای پروژه بیمه خاورمیانه سعی شده است برای هر یک از آنها نمودارهای یوزکیس (use case diagram) طراحی شود. در نمودارهای یوزکیس اکتورها(actor)، یوزکیس ها(use case)، روابط (relation) آنها از جمله روابط include یا شمول، روابط بسط یا extend  و غیره رسم شده است. مجموعه نمودارهای یوزکیس بیش از 18 مورد می باشند. از جمله نمودارهای یوزکیس پروژه بیمه خاورمیانه نمودار یوزکیس ثبت بیمه نامه، نمودار یوزکیس ثبت نوع بیمه، نمودار یوزکیس ثبت بیمه گذار یا بیمه شده،  نمودار یوزکیس حذف بیمه نامه، نمودار یوزکیس حذف نوع بیمه، نمودار یوزکیس حذف بیمه گذار یا بیمه شده و غیره طراحی و رسم شده است. نمودار یوزکیس  نشان دهنده ای رابطه های بین کنشگرها(اکتورها) و موردهای کاربرد است. گاهی به این نمودار، نمودار ud یا نمودار یو دی هم گفته می شود)

سه: نمودار فعالیت بیمه خاورمیانه یا اکتیویتی دیاگرام بیمه خاورمیانه
یکی دیگر از نمودارهای یوام ال (uml) که باید رسم شود، نمودار فعالیت بیمه خاورمیانه می باشد که به آن اکتیوتی دیاگرام پروژه بیمه خاورمیانه هم گفته می شود. کاربر نمودار اکتیویتی بیمه خاورمیانه به صورت گرافیکی گردش کار در اقدامات و فعالیت های یک سناریو را معلوم می کند. در این پروژه 21  نمودار فعالیت یا اکتیویتی دیاگرام (activity diagram) یک بیمه خاورمیانه از جمله نمودار فعالیت ثبت بیمه نامه،ثبت نوع بیمه، ثبت بیمه گذار یا بیمه شده و غیره طراحی و رسم شده است. در این نمودار سعی شده است فعالیت ها(activity)، خطوط شنا(Swim lane)، تصمیم گیری ها(decisions)، شروع جداسازی(split)، گره های شروع(start node)، گره های پایان (end node) و غیره رسم شده است. گاهی به این نمودار، نمودار ad یا نمودار ای دی هم گفته می شود)


چهار: نمودار توالی بیمه خاورمیانه یا سیکونس دیاگرام بیمه خاورمیانه
در نمودار توالی پروژه بیمه خاورمیانه نمودار سلسه کاری هر مورد کاربرد  توضیح داده می شود. درون این پروژه 22  نمودار توالی یا نمودار sequence  بیمه خاورمیانه  نمودار توالی حذف بیمه نامه،نمودار توالی نوع بیمه، نمودار توالی ثبت بیمه نامه، نمودار توالی بیمه گذار یا بیمه شدهو غیره رسم و طراحی شده است. مجموعه نمودارهای توالی (sequence digram) در هر پروژه ای نیاز به طراحی می باشد. گاهی به این نمودار، نمودار sd یا نمودار اس دی هم گفته می شود). در این نمودار سعی شده است اکتورهای خارجی یا  External actors، پیام ها یا Messages شامل متدها، مقادیر برگشتی یا Return values ، نشانه ها یا Indication رسم گردد. گاهی به این نمودار، نمودار sd یا نمودار اس دی هم گفته می شود)
 
پنچ: نمودار کلاس بیمه خاورمیانه یا کلاس دیاگرام پروژه بیمه خاورمیانه
یکی دیگر از نمودارهای مهم زبان یو ام ال نمودار کلاس یا کلاس دیاگرام (class diagram) می باشد. در نمودار کلاس بیمه خاورمیانه ساختار سیستم با استفاده از نمایش کلاس های سیستم، خصوصیات(اتربیوت ها) و روابط بین آنها  توضیح داده می شود. در نمودارهای کلاس  سعی شده است برای هر کلاس  خصوصیت یا attribute، عملگر یا operation و چندین ارتباط بین کلاس و رابطه های درون کلاس ها همانند رابطه‌ی Aggregation، رابطه‌ی Association رابطه‌ی Composition، رابطه‌ی Dependency، رابطه‌ی Generalization ترسیم شود. درون این پروژه بیمه خاورمیانه بیش از 5 مورد کلاس یا Class  برای پروژه  بیمه خاورمیانه   از جمله کلاس بیمه نامه، کلاس نوع بیمه، کلاس بیمه گذار یا بیمه شده رسم شده است. گاهی به این نمودار، نمودار cd یا نمودار سی دی هم گفته می شود)


شش: نمودار دی اف دی سطح صفر بیمه خاورمیانه یا نمودار جریان داده سطح صفر بیمه خاورمیانه

یکی دیگر از نمودارهای طراحی مهندسی نرم افزار نمودار جریان داده یا dataflow diagram می باشد که شامل سطح صفر تا دو می باشد و گاهی سطح های بیشتری هم از آن رسم می شود.  در این نمودارها سعی شده است انباره های داده(data store) ، Extrnal entity (موجودیت خارجی)، فرآیند (process) و غیره رسم گردد. نمودارهای جریان داده در نرم افزار پاور دیزاینر طراحی و رسم شده اند.

هفت: نمودار همکاری بیمه خاورمیانه یا collaboration diagram
همچنین نمودار collaboration رسم شده است. در نمودار همکاری یا  collaboration Diagram سعی می شود همکاری اشیا را نشان دهند. این نمودار یکی از نمودارهای تعاملی است که روابط بین اشیا ارسال کننده و دریافت کننده پیام ها را نشان می دهد.


هشت: نمودار استقرار بیمه خاورمیانه یا نمودار Deployment  بیمه خاورمیانه
هدف اصلی نمودار استقرار یا Deployment diagram در علم مهندسی نرم افزار نشان دادن تصویری توپولوژی اجزای فیزیکی یا سخت افزاری که در آن سیستم نرم افزاری مستقر می شود یا در آن استقرار می یابد است. همچنین برای پروژه بیمه خاورمیانه نمودار استقرار رسم شده است. گاهی به این نمودار dd هم گفته می ود.
باید توجه داشته باشید که در این پروژه مهندسی نرم افزار بیمه خاورمیانه تنها نمودار و مواردی که در بالا گفته شده است قرار داده شده است. و هر سری از مجموعه نمودارها در یک پوشه جداگانه قرار داده شده است. تمامی نمودارها امکان تغییر در آنها وجود دارد. گاهی به این نمودار، نمودار dd یا نمودار دی دی هم گفته می شود)

موارد گنجانده شده در پروژه:
سناریو توصیف یوزکیس ها یا  use case description پروژه بیمه خاورمیانه
نمودارهای یوزکیس یا use case diagram پروژه بیمه خاورمیانه
نمودار فعالیت یا اکتیویتی دیاگرام  یا activity diagram پروژه بیمه خاورمیانه
مجموعه نمودارهای توالی  sequence digram پروژه بیمه خاورمیانه
نمودار کلاس یا کلاس دیاگرام  class diagram پروژه بیمه خاورمیانه
نمودار جریان داده یا نمودار دی اف دی سطح صفر تا سه Dataflow Diagram پروژه بیمه خاورمیانه
نمودار همکاری  یا collaboration diagram پروژه بیمه خاورمیانه
نمودار استقرار یا Deployment diagram پروژه بیمه خاورمیانه


نحوه بازنمودن و اجرای پروژه مهندسی نرم افزار بیمه خاورمیانه
جهت بازنمودن و اجرای پروژه مهندسی نرم افزار بیمه خاورمیانه ابتدا باید فایل را دانلود نمایید. پس از دانلود فایل که یک فایل zip است باید آن را از حالت فشرده خارج نمایید. جهت خارج نمودن فایل از حالت فشرده باید روی آن کلیک راست نموده و سپس گزینه Extract here را کلیک نمایید. پس از اینکار هر مجموعه نمودار در یک پوشه قرار داده شده است، جهت اجرا ابتدا باید نرم افزار رشنال رز یا نرم افزار  Rational Rose  را نصب کنید. سپس جهت مشاهده روی هر فایل درون پروژه دوبار کلیک نمایید.





  • قیمت محصولات غیر رایگان به تومان می باشد، لطفا دقت کنید.
  • سروسافت یک وب سایت فروش فایل می باشد و فایل های آن توسط فروشنده ها بارگزاری می شود و قیمت گذاری توسط فروشنده ها معین می گردد
  • قیمت گذاری توسط فروشنده های سایت تعیین می شود و تعداد صفحات پروژه ارتباطی با قیمت ها ندارد
  • هنگام خرید در پروژه ها به تعداد صفحات، تعداد نمودار و غیره دقت کنید
  • به دلیل دانلودی بودن محصولات دانلودی امکان استرداد وجه وجود ندارد
  • معمولا نمودارهای ای آر، موردکاربرد(یوزکیس) 1 نمودار هستند و سناریوهای پایگاه داده حدودا 5 یا 6 صفحه هستند،اطلاعات دقیق هر فایل در صفحه معرفی آن قرار داده شده است
  • پس از خرید امکان دانلود فوری فایل وجود دارد
  • جهت دانلود فایل پروژه روی دکمه سبز رنگ دانلود فایل پروژه کلیک نمایید

اگر پروژه یا نرم افزار دلخواه خود را پیدا نکردید، با استفاده از کادر زیر می توانید عبارت دلخواه خود را تایپ نموده و روی دکمه جستجو کلیک نمایید. در این سایت هزاران فایل برای دانلود بصورت رایگان و با پرداخت هزینه وجود دارد. با جستجو حتما نتیجه دلخواه خود را پیدا خواهید کرد.همچنین قبل از خرید اطلاعات و شرح محصول را بخوانید

برچسب :( بیمه خاورمیانه ) دانلود-پروژه-مهندسی-نرم-افزار-بیمه-خاورمیانه-با-رشنال-رز-سفارش پروژه -دانلود پروژه-دانلود رایگان-دانلود کد-دانلود پروژه آماده-دانلود سورس کد