دانلود نمودار اکتیویتی یا فعالیت انبارداری با رشنال رز


چکیده: در این پروژه 22 نمودار فعالیت یا اکتیویتی دیاگرام یک انبارداری از جمله نمودار فعالیت ثبت کالا،ثبت گروه کالا، ثبت ورود و خروج و غیره طراحی و رسم شده است.

جهت دانلود و سفارش پروژه پس از مطالعه جزییات به پایین صفحه مراجعه نمایید. لینک دانلود در پایین قرار دارد.

بازدید: 211 مرتبه


  کد محصول: 100138

دانلود نمودار اکتیویتی یا فعالیت انبارداری با رشنال رز
این پروژه یک پروژه است که نمودارهای اکتیویتی یا activity diagram یا نمودار اکتیویتی در محیط نرم افزار رشنال رز  یا نرم افزار  Rational Rose  انبارداری رسم شده است.
در این پروژه 22  نمودار فعالیت یا اکتیویتی دیاگرام یک انبارداری از جمله نمودار فعالیت ثبت کالا،ثبت گروه کالا، ثبت ورود و خروج و غیره طراحی و رسم شده است.

توجه کنید در این پروژه فقط نمودارهای فعالیت یا نمودارهای اکتیویتی رسم شده است و دیگر نمودارهای مهندسی نرم افزار یا نمودارهای uml در این پروژه قرار داده نشده است.


نمودار فعالیت چیست؟ نمودار فعالیت که به آن نمودار اکتیویتی یا اکتیویتی دیاگرام که در انگلیسی به صورت   activity diagram نوشته می شود یکی از سری نمودارهای uml می باشد که به صورت گرافیکی گردش کار در اقدامات و فعالیت های یک سناریو را معلوم می کند نمودارهای فعالیت همچنین می توانند جریان داده بین فعالیت ها را مشخص کنند.

نام های دیگر پروژه:
نمودار فعالیت انبارداری
نمودار اکتیویتی انبارداری
نمودار اکتیویتی دیاگرام انبارداری
نمودار activity انبارداری


پس از دانلود پروژه یک فایل با پسوند zip را دریافت می کنید که داخل آن یک فایل با پسوند mdl قرار داده شده است که مربوط به نرم افزار رشنال رز یا   IBM Rational Rose است که درون آن نمودار فعالیت یا نمودارهای اکتیویتی انبارداری قرار داده شده است.

نحوه اجرای پروژه نمودار فعالیت انبارداری
یک: ابتدا فایل را دانلود کنید.
دو: فایل را از حالت فشرده خارج کنید(معمولا کلیک راست روی فایل و گزینه extract)
سه: کلیک روی فایل با پسوند mdl
چهار: برای مشاهده هر یک از نمودارها در نرم افزار رشنال رز از سمت چپ روی نمودارها دوبار کلیک نمایید
نکته: برای اجرای پروژه باید حتما نرم افزار Rational Rose را روی کامپیوتر خود نصب کرده باشید.


  • قیمت محصولات غیر رایگان به تومان می باشد، لطفا دقت کنید.
  • سروسافت یک وب سایت فروش فایل می باشد و فایل های آن توسط فروشنده ها بارگزاری می شود و قیمت گذاری توسط فروشنده ها معین می گردد
  • قیمت گذاری توسط فروشنده های سایت تعیین می شود و تعداد صفحات پروژه ارتباطی با قیمت ها ندارد
  • هنگام خرید در پروژه ها به تعداد صفحات، تعداد نمودار و غیره دقت کنید
  • به دلیل دانلودی بودن محصولات دانلودی امکان استرداد وجه وجود ندارد
  • معمولا نمودارهای ای آر، موردکاربرد(یوزکیس) 1 نمودار هستند و سناریوهای پایگاه داده حدودا 5 یا 6 صفحه هستند،اطلاعات دقیق هر فایل در صفحه معرفی آن قرار داده شده است
  • پس از خرید امکان دانلود فوری فایل وجود دارد
  • جهت دانلود فایل پروژه روی دکمه سبز رنگ دانلود فایل پروژه کلیک نمایید

اگر پروژه یا نرم افزار دلخواه خود را پیدا نکردید، با استفاده از کادر زیر می توانید عبارت دلخواه خود را تایپ نموده و روی دکمه جستجو کلیک نمایید. در این سایت هزاران فایل برای دانلود بصورت رایگان و با پرداخت هزینه وجود دارد. با جستجو حتما نتیجه دلخواه خود را پیدا خواهید کرد.همچنین قبل از خرید اطلاعات و شرح محصول را بخوانید

برچسب :( انبارداری ) دانلود-نمودار-اکتیویتی-یا-فعالیت-انبارداری-با-رشنال-رز-سفارش پروژه -دانلود پروژه-دانلود رایگان-دانلود کد-دانلود پروژه آماده-دانلود سورس کد