خطای شماره 17 در به روزرسانی نرم افزار سرو
خلاصه
1397/02/23
هنگام به روزرسانی نرم افزار با خطای شماره 17 با متن «شناسه دستگاه شما در لیست مشتریان موجود نمی باشد» مواجه شده ام، اشکال کار از کجاست؟
خطای شماره 17 در به روزرسانی نرم افزار سرو
سوال)
هنگام به روزرسانی نرم افزار با خطای شماره 17 با متن «شناسه دستگاه شما در لیست مشتریان موجود نمی باشد» مواجه شده ام، اشکال کار از کجاست؟
پاسخ)
این خطا مربوط به زمانی است که سریال شما مجاز است ولی شناسه دستگاه شما هنوز در سامانه ما ثبت نشده است، بدین منظور در وب سایت سروسافت، شناسه دستگاه خود را از منوی «پشتیبانی» گزینه «ثبت درخواست پشتیبانی» برای ما ارسال کنید.
نکته: برای مشاهده شناسه دستگاه خود از منوی «تنظیمات» گزینه «تنظیمات یا مدیریت نرم افزار» را کلیک نمایید در قسمت پایین شناسه دستگاه مشخص است.
برخی از محصولات شرکت مهندسی آبان رایان البرز
سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :
- خطای شماره 15 در به روزرسانی نرم افزار سرو
- خطای شماره 14 در به روزرسانی نرم افزار سرو
- خطای شماره 13 در به روزرسانی نرم افزار سرو
- خطای شماره 12 در به روزرسانی نرم افزار سرو
- خطای شماره 11 در به روزرسانی نرم افزار سرو
- گزارش به روزرسانی نرم افزار خیریه سرو به نسخه 78
- گزارش به روزرسانی نسخه 9 نرم افزار اندروید مشاور املاک سرو
- گزارش به روزرسانی نرم افزار مشاور املاک سرو به نسخه 73
- گزارش به روزرسانی نسخه 9 سامانه سروسافت
- گزارش به روزرسانی نسخه 52 نرم افزار نمایشگاه اتومبیل سرو
- گزارش به روزرسانی نسخه 8 سروسافت
- گزارش به روزرسانی نسخه 72 نرم افزار مشاور املاک سرو
- گزارش به روزرسانی نسخه 49 نرم افزار صندوق مکانیزه نمایشگاه اتومبیل سرو
- گزارش به روزرسانی نرم افزار خیریه سرو به نسخه 77
- گزارش به روزرسانی صندوق مکانیزه مشاور املاک سرو به نسخه 48
- گزارش به روزرسانی نسخه 71 نرم افزار مشاور املاک