آموزش اجرا فرم مدیریت ربات تلگرامی مشاور املاک در برنامه مشاور املاک سرو

خلاصه
1396/07/26

فرم مدیریت ربات تلگرامی مشاور املاک دگرگونی عظیمی در عرصه صنف مشاورین املاک ایجاد نموه است.

آموزش اجرا فرم مدیریت ربات تلگرامی مشاور املاک در برنامه مشاور املاک سرو

آموزش اجرا فرم مدیریت ربات تلگرامی مشاور املاک در برنامه مشاور املاک سرو


چکیده
فرم مدیریت ربات تلگرامی مشاور املاک دگرگونی عظیمی در عرصه صنف مشاورین املاک ایجاد نموه است. با این وجود  این مطلب آموزشی با عنوان «آموزش اجرا فرم مدیریت ربات تلگرامی مشاور املاک در برنامه  مشاور املاک سرو » به موضوع هایی از جمله آموزش  اجرا  فرم مدیریت ربات تلگرامی مشاور املاک  و اثرات آن بر شغل(صنف) مشاورین املاک  و غیره می پردازد. هدف نهایی از این مطلب آموزش  اجرا فرم مدیریت ربات تلگرامی مشاور املاک  در نرم افزار کاربردی  مشاور املاک است. در این قسمت خواهید آموخت که به چه صورت با استفاده از نرم افزار مشاور املاک سرو یک فرم مدیریت ربات تلگرامی مشاور املاک را اجرا نموده.
مقدمه
در سالیان گذشته اجرا فرم مدیریت ربات تلگرامی مشاور املاک به شیوه قدیمی در صنف مشاورین املاک مشکلات  فراوانی از جمله عدم امکان پاسخگویی خودکار،عدم نمایش اطلاعات تماس با ما،عدم تعامل با کاربر،ناتوانی مشتری برای پیدا کردن ملک موردنظر،سختی کاربر با کانال های تلگرامی،جذاب بودن برای مشتری و غیره را داشت و همین ایرادات   سبب شد تا سیستم های کامپیوتری با روی کارآمدن، این سیستم دستی را به سیستم مدرن و مکانیزه کامپیوتری تبدیل نمایند. این روزها فرم مدیریت ربات تلگرامی مشاور املاک در شغل مشاورین املاک کاربرد و کارآیی خیلی زیادی پیدا نموده است. و همین کار  باعث شده تا این مزایای  مفید و کاربردی  در برنامه مشاور املاک سرو  گنجانده شود. اجرا فرم مدیریت ربات تلگرامی مشاور املاک مزیت های خیلی زیادی از قبیل: امکان تغییر پیام های ربات تلگرامی،نمایش پیام های دریافت شده برای مشاور املاک،ثبت پرسش و پاسخ برای مشاور املاک،تغییر پیام های خوش آمدگویی ربات تلگرام و غیره را به همراه دارد. در ادامه این آموزش با نحوه اجرا فرم مدیریت ربات تلگرامی مشاور املاک  در برنامه مشاور املاک سرو  تولید شده توسط مهندسی آبان رایان البرز آشنا می شوید.  پس ادامه این آموزش را گام به گام دنبال نموده.

آموزش اجرا فرم مدیریت ربات تلگرامی مشاور املاک در نرم افزار کاربردی مشاور املاک

به منظور اجرا   فرم مدیریت ربات تلگرامی مشاور املاک  با استفاده از برنامه مشاور املاک سرو  مراحل  زیر را می بایست سپری کنید. نخست نرم افزار مشاور املاک سرو را اجرا کنید (باز نمایید) و پس از اینکار از منوی بالا گزینه «ابزار» را کلیک نمایید و سپس گزینه «مدیریت ربات»    را با استفاده از ماوس یکبار کلیک کنید پس از اینکار فرم(پنجره) اجرا فرم مدیریت ربات تلگرامی مشاور املاک  برای شما باز می شود؛ درون فرم باز شده می توانید اطلاعات و داده های خواسته شده را وارد نرم افزار مشاور املاک نمایید.
مزایای  اجرا فرم مدیریت ربات تلگرامی مشاور املاک در برنامه مشاور املاک سرو

امکان تغییر پیام های ربات تلگرامی
نمایش پیام های دریافت شده برای مشاور املاک
ثبت پرسش و پاسخ برای مشاور املاک
تغییر پیام های خوش آمدگویی ربات تلگرام
دریافت املاک سپرده شده مشتریان
دریافت درخواست های مشتریان 
دکمه های میانبر