دانلود نمودار استقرار یا Deployment آموزشگاه صنایع دستی با رشنال رز


چکیده: این پروژه یک نمودار استقرار یا Deployment Diagram است که با استفاده از نرم افزار Rational Rose رسم گردیده است و برای یک پروژه آموزشگاه صنایع دستی می باشد.

جهت دانلود و سفارش پروژه پس از مطالعه جزییات به پایین صفحه مراجعه نمایید. لینک دانلود در پایین قرار دارد.

بازدید: 218 مرتبه


  کد محصول: 88720

دانلود نمودار استقرار یا Deployment آموزشگاه صنایع دستی با رشنال رز
این پروژه یک نمودار استقرار یا Deployment Diagram است که با استفاده از نرم افزار Rational Rose  رسم گردیده است و  برای یک پروژه آموزشگاه صنایع دستی می باشد.
در این پروژه  که یک نمودار استقرار آموزشگاه صنایع دستی و با استفاده از زبان uml طراحی گردیده است، انواع دیوایس ها از جمله پرینتر،تلفن سانترال،اسکنر و غیره و  انواع پروسس ها مانند کامپیوترهای سرور، کامپیوترهای محلی و غیره و انواع روش های ارتباطی هر یک رسم شده است.
کار نمودار استقرار یا Deployment چیست؟
هدف اصلی نمودار استقرار در علم مهندسی نرم افزار نشان دادن تصویری توپولوژی اجزای فیزیکی یا سخت افزاری که در آن سیستم نرم افزاری مستقر می شود یا در آن استقرار می یابد است. بطور کلی از نمودار استقرار یا  Deployment Diagram  یا همان نمودار dd  برای توصیف استاتیک مستقر شدن سیستم نرم افزار استفاده می گردد.
کار زبان uml یا زبان مدل سازی یکپارچه برای نشان دادن و تحلیل نرم افزاری سیستم است ولی نمودار استقرار نحوه ارتباط و نحوه قرارگیری سیستم نرم افزار بین سخت افزارها را مشخص می کند.
اهداف طراحی و رسم نمودار استقرار چیست؟
هدف های طراحی و ترسیم نمودار استقرار یا نمودار دپلویمنت دیاگرام عبارت است از:
یک: نشان دادن شمای تصویری توپولوژی یا معماری سخت افزاری سیستم
دو: تشریح و توضیح دادن در مورد گره های پردازش زمان اجرا
سه: تشریح وسایل و سخت افزارهایی که برای پیاده سازی نرم افزار موردنیاز است.
در نمودار استقرار پارامترهای کارایی، مقیاس پذیری، قابلیت نگه داشت، قابلیت حمل و غیره را می تواند قابل کنترل و بررسی می شود.
پس از دانلود یک فایل با پسوند mdl که مربوط به نرم افزار رشنال رز به همراه یک فایل ورد که درون آن عکس نمودار استقرار یا دپلویمنت دیاگرام آموزشگاه صنایع دستی رسم شده است به شما تحویل داده می شود. بنابراین این پروژه فقط یک نمودار استقرار می باشد و سایر نمودارهای uml درون آن نمی باشد.
نام های دیگر نمودار عبارتند از:
نمودار استقرار آموزشگاه صنایع دستی
نمودار دپلویمنت آموزشگاه صنایع دستی
دیاگرام استقرار آموزشگاه صنایع دستی
نمودار Deployment  آموزشگاه صنایع دستی


  • قیمت محصولات غیر رایگان به تومان می باشد، لطفا دقت کنید.
  • سروسافت یک وب سایت فروش فایل می باشد و فایل های آن توسط فروشنده ها بارگزاری می شود و قیمت گذاری توسط فروشنده ها معین می گردد
  • قیمت گذاری توسط فروشنده های سایت تعیین می شود و تعداد صفحات پروژه ارتباطی با قیمت ها ندارد
  • هنگام خرید در پروژه ها به تعداد صفحات، تعداد نمودار و غیره دقت کنید
  • به دلیل دانلودی بودن محصولات دانلودی امکان استرداد وجه وجود ندارد
  • معمولا نمودارهای ای آر، موردکاربرد(یوزکیس) 1 نمودار هستند و سناریوهای پایگاه داده حدودا 5 یا 6 صفحه هستند،اطلاعات دقیق هر فایل در صفحه معرفی آن قرار داده شده است
  • پس از خرید امکان دانلود فوری فایل وجود دارد
  • جهت دانلود فایل پروژه روی دکمه سبز رنگ دانلود فایل پروژه کلیک نمایید

محصولات مشابه با این محصول:

اگر پروژه یا نرم افزار دلخواه خود را پیدا نکردید، با استفاده از کادر زیر می توانید عبارت دلخواه خود را تایپ نموده و روی دکمه جستجو کلیک نمایید. در این سایت هزاران فایل برای دانلود بصورت رایگان و با پرداخت هزینه وجود دارد. با جستجو حتما نتیجه دلخواه خود را پیدا خواهید کرد.همچنین قبل از خرید اطلاعات و شرح محصول را بخوانید

برچسب :( آموزشگاه صنایع دستی ) دانلود-نمودار-استقرار-یا-Deployment-آموزشگاه-صنایع-دستی-با-رشنال-رز-سفارش پروژه -دانلود پروژه-دانلود رایگان-دانلود کد-دانلود پروژه آماده-دانلود سورس کد