دانلود پروژه محتوای آموزشی درس ابتدایی مولتی مدیا استدیو


چکیده: در این پروژه که یک برنامه تولید محتوا جهت آموزش درس فارسی دوم دبستان با استفاده از نرم افزار اتو مدیا استدیو یا AutoPlay Media Studio طراحی و ساخته شده است.

جهت دانلود و سفارش پروژه پس از مطالعه جزییات به پایین صفحه مراجعه نمایید. لینک دانلود در پایین قرار دارد.

بازدید: 828 مرتبه


  کد محصول: 76247

دانلود پروژه محتوای آموزشی درس ابتدایی مولتی مدیا استدیو
در این پروژه که یک برنامه تولید محتوا جهت آموزش درس فارسی دوم دبستان با استفاده از نرم افزار اتو مدیا استدیو یا AutoPlay Media Studio طراحی و ساخته شده است.
مشخصات این پروژه شامل زیر می باشد:
 این پروژه دارای 10 صفحه می باشد.
 دارای چیدمان و صفحه آرایی می باشد.
دارای  منو
 و در طراحی و ساخت آن از تصاویر و متن استفاده شده است.
فایل اصلی و فایل اجرایی به صورت جداگانه در فایل زیپ وجود دارد.
در بخش آزمون اول و دوم مجموعا 6 پرسش از کاربر در نظر گرفته شده است.
در صفحه اول چندین دکمه به نام های درباره ما، درس اول، نگاه کن و بگو، آزمون اول، درس دوم، آزمون دوم می باشد.
 در بخش درباره ما می توانید نام و نام خانوادگی خود را درج کنید و عنوان پروژه که آموزش درس فارسی دوم دبستان است را قرار داده شده است.
با کلیک بر روی درس اول به صفحه درس خرس کوچولو که مربوط به یکی از درس ها فارسی دوم دبستان و فصل بهداشت است منتقل می شوید.
با کلیک روی گزینه نگاه کن و بگو به صفحه مربوط به آن وارد می شوید که شامل چندین تصاویر مربوط به آموزش بهداشت به کودکان می باشد.
در بخش آزمون اول که شامل یک صفحه است از کاربر با توجه به اطلاعات درس خرس کوچولو موجود در پروژه 3 سوال از کاربر پرسیده می شود و کاربر با کلیک بر روی گزینه صحیح تیک سبز ظاهر می شود و  با انتخاب گزینه اشتباه ضربدر ظاهر می شود. همچنین دکمه دوباره برای آزمون مجدد و مخفی کردن جواب ها در نظر گرفته شده است.
درس دوم مربوط به قصه مدرسه خرگوش ها می باشد و آزمون دوم نیز شامل 3 سوال در مورد قصه مدرسه خرگوش ها طراحی شده است.
در این پروژه در هر صفحه دکمه خروج، دکمه صفحه بعدی، دکمه صفحه قبلی، دکمه صفحه اول در نظر گرفته شده.
بعد از خرید و دانلود پروژه یک فایل زیپ را دانلود می کنید که درون آن فایل سورس پروژه که با استفاده از نرم افزار اتو مدیا استدیو یا  AutoPlay Media Studio قابل تغییر و ویرایش است قرار داده شده همچنین فایل اجرایی یا exe پروژه در فایل زیپ قرار داده شده.







 


  • قیمت محصولات غیر رایگان به تومان می باشد، لطفا دقت کنید.
  • سروسافت یک وب سایت فروش فایل می باشد و فایل های آن توسط فروشنده ها بارگزاری می شود و قیمت گذاری توسط فروشنده ها معین می گردد
  • قیمت گذاری توسط فروشنده های سایت تعیین می شود و تعداد صفحات پروژه ارتباطی با قیمت ها ندارد
  • هنگام خرید در پروژه ها به تعداد صفحات، تعداد نمودار و غیره دقت کنید
  • به دلیل دانلودی بودن محصولات دانلودی امکان استرداد وجه وجود ندارد
  • معمولا نمودارهای ای آر، موردکاربرد(یوزکیس) 1 نمودار هستند و سناریوهای پایگاه داده حدودا 5 یا 6 صفحه هستند،اطلاعات دقیق هر فایل در صفحه معرفی آن قرار داده شده است
  • پس از خرید امکان دانلود فوری فایل وجود دارد
  • جهت دانلود فایل پروژه روی دکمه سبز رنگ دانلود فایل پروژه کلیک نمایید

اگر پروژه یا نرم افزار دلخواه خود را پیدا نکردید، با استفاده از کادر زیر می توانید عبارت دلخواه خود را تایپ نموده و روی دکمه جستجو کلیک نمایید. در این سایت هزاران فایل برای دانلود بصورت رایگان و با پرداخت هزینه وجود دارد. با جستجو حتما نتیجه دلخواه خود را پیدا خواهید کرد.همچنین قبل از خرید اطلاعات و شرح محصول را بخوانید

برچسب :( آموزشی درس ابتدایی ) دانلود-پروژه-محتوای-آموزشی-درس-ابتدایی-مولتی-مدیا-استدیو-AutoPlay-Media-Studio--مولتی-مدیا-بیلر-درس-کلاس-خرید-دانشگاه-درس-کاربرد-فناورب-اطلاعات-و-ارتباطات-در-آموزش -دانلود پروژه-دانلود رایگان-دانلود کد-دانلود پروژه آماده-دانلود سورس کد