نرم افزار آفيس 2013 يا office 2013


چکیده: يکي از بهترين، کامل ترين و جامع ترين مجموعه نرم افزارهاي اتوماسيون اداري که براي انجام کليه کارهاي اداري مختلف همانند تايپ، ساخت اسلايد، ساخت گالري تصاوير، ارسال و دريافت پست

جهت دانلود و سفارش پروژه پس از مطالعه جزییات به پایین صفحه مراجعه نمایید. لینک دانلود در پایین قرار دارد.

بازدید: 746 مرتبه


  کد محصول: 11054

خريد نرم افزار آفيس 2013  يا office 2013
مايکروسافت آفيس  چيست؟
يکي از بهترين، کامل ترين و جامع ترين مجموعه نرم افزارهاي اتوماسيون اداري که براي انجام کليه کارهاي اداري مختلف همانند تايپ، ساخت اسلايد،  ساخت گالري تصاوير، ارسال و دريافت پست الکترونيکي يا همان ايميل، رسم و چاپ نمودار، کارهاي حسابداري، ذخيره اطلاعات در پايگاه داده و استفاده از بانک هاي اطلاعاتي و غيره مناسب است مجموعه نرم افزارهاي آفيس شرکت مايکروسافت مي باشد. مايکروسافت آفيس که به انگليسي بصورت Microsoft office نوشته مي شود يکي از محصولات غول نرم افزاري شرکت مايکروسافت مي باشد که داراي نسخه هاي مختلفي مي باشد که اين نسخه از آن نسخه 2013 مي باشد.
تاريخچه  مايکروسافت آفيس 2013
مايکروسافت آفيس 2013 ( يا در اصلاح آفيس 115) يک نسخه از محصولات مايکروسافت آفيس است که براي ويندوز طراحي شده است. مايکروسافت آفيس 2013 در اصل جانشني براي آفيس 2013 و نسخه هاي قبلي آفيس مي باشد. نرم افزار مايکروسافت آفيس 2013 با ويندوز هاي 7، ويندوز سرور 2008 آر 2 يا نسخه هاي قبل تر سازگار مي باشد. يک نسخه هم از آفيس 2013  منتشر شده که با وسايلي که داراي windows rt هستند سازگار مي باشد.  شروع توليد و ساخت نرم افزار مايکروسافت آفيس در سال 2013 شروع شد و در تاريخ 11 اکتبر 2012 پايان يافت. مايکروسافت آفيس 2013 در تاريخ 29 January سال 2013 در دسترس عموم قرار گرفت.
ويژگي هاي مايکروسافت آفيس 2013
نسخه  آفيس 2013 شامل امکانات اجتماعي تازه تري بوده و يکپارچگي با نرم افزار مسنجر اسکايپ نيز از قابليت هاي جديد اين نسخه از مايکروسافت آفيس مي باشد، که در خوش بينانه‌ترين حالت بايد بگوييم اين مجموعه نرم افزار اداري نسبت به نسخه هاي پيشين خود به طور جامع تري ارتقا يافته است وليدر مجموع تمام اين ويژگي‌ و قابليت ها هم اکنون هم از طريق ساير سرويس‌ها و نرم افزار روي کامپيوترهاي شخصي و خانگي  وجود دارد. نرم افزار وان نوت به انگليسي OneNote و نرم افزار Lync هم ويژگي‌هاي جديدي از جمله امکان يادداشت ‌برداري و ارتباطات تصويري آنلاين (برخط) را به کابران مجموعه نرم افزارهاي  جديد آفيس ارائه مي‌دهند. پشتيباني از قلم‌هاي (فونت هاي) تبلتي فرصت‌هايي از قبيل نشانه‌گذاري گاه به گاه اسناد و نيز يادداشت برداري با قلم را پيش روي کاربران قرار خواهد داد.
اين نسخه از  مجموعه نرم افزار آفيس مايکروسافت به طور خاص براي استفاده در تبلت‌ها و اسمارت فون‌ها بهينه‌سازي شده است. طرح بندي آن خيلي ساده شده و آيکون‌هاي اضافه شده به آن از لحاظ لمسي بسيار سازگارتر و کارآمد تر شده اند. از آنجا که Ribbon هنوز در نرم افزارهاي آفيس باقي مانده است شما مي‌توانيد براي داشتن يک ديد و نماي واضح‌تر تمام درهم‌ريختگي‌هاي برنامه را از بين ببريد. به جز اين موارد، بيشتر تمرکز مايکروسافت روي بهبود استفاده رسانه‌اي و نيز کاهش مصرف منابع بوده است. حالت خواندن اسناد در تبلت‌ها نيز بسيار بهينه شده است درست مثل خواندن کتاب و از طريق صفحات آسانسوري و مي‌توان از طريق اسناد ويدئوها را تماشا کرد. علاوه بر اين مي‌توان تصاوير گرفته شده از طريق دوربين تبلت را به اندازه ابعاد اسناد تغيير داد و نيز با استفاده از حرکات انگشت طرح‌بندي آن را هم مي‌ توان تغيير داد. در نرم افزار آفيس 2013 يک دکمه هوشمند هم گنجانده شده که با انگشت کنترل مي‌شود و مي‌تواند خيلي سريع نوع، سايز و رنگ قلم را تغيير دهد. Windows Phone، آفيس را از طريق SkyDrive پشتيباني و کاملا به صورت يک دست تغييرات ثبت شده به روز خواهد کرد.
درمورد نرم افزار Skype نيز بايستي گفت که نرم افزار Microsoft Lync از اين برنامه به منظور ارتباطات تصويري چند نفره پشتيباني خواهد کرد. که بيشترين تاثير را روي ملاقات‌هاي اداري خواهد گذاشت. ارائه دادن از طريق يک صفحه نمايش 80 اينچي مي‌تواند يک گردهمايي تعاملي عظيم را براي هيئت مديره و همکاران اداري فراهم کند.
قابليت هاي مهم که در آفيس 2013 اعمال شده اند
• کاربر پسند تر شدن نرم افزار آفيس جديد به لحاظ ديدني و لمس کردني
• سازگاري با قلم هاي تبلت هاي مبتني بر ويندوز 8
• سازگاري با نرم افزارهاي اجتماعي جديد تر و نيز يکپارچگي با   نرم افزار اسکايپ
• بهينه ‌سازي شدن براي استفاده در کامپيوترهاي لوحه اي (تبلت ها) و اسمارت فون‌ها
• تمرکز مايکروسافت روي بهبود استفاده رسانه‌اي و نيز کاهش مصرف منابع
• پشتيباني Microsoft Lync از نرم افزار Skype به منظور ارتباطات تصويري چند نفره
برخي از نرم افزارهاي مهم همراه با مجموعه آفيس 2013
نرم افزار مايکروسافت ورد (word 2013)
اين نرم افزار يکي از قوي ترين و جامع ترين نرم افزارهاي تايپ  و واژه پردازي مي باشد که به راحتي امکان تايپ، رسم نمودار، رسم جدول، رسم اشکال، درج عکس و غيره را به کاربر مي دهد. امروزه تمامي تايپ ها و نوشته هاي روي کاغذ با استفاده از اين نرم افزار انجام مي شود.
در نسخه 2013 قابليت جديدي بنام حالت خواندن يا readmode اضافه شده که حالت قرارگيري کلمات را براساس  صفحه نمايش تغيير مي دهد اينکار ورد 2013 باعث مي شود تا خواندن کلمات براي کاربر راحت تر شود. علاوه براين در اين نسخه بر روي فرمت pdf کارهاي خيلي زيادتري انجام شده است کاربران بسادگي مي توانند فايل هاي ورد را به pdf تغيير دهند. يکي از ويژگي هاي جالب و جديدي که در نرم افزار ورد 2013 اضافه شده Resume Reading نام‌گذاري شده به شما اين امکان را مي‌دهد که خواندن يک فايل را در ابزارهاي ديگر و از ادامه همان قسمتي که پيش‌تر در يک ابزار ديگر خوانده‌ايد، دنبال نماييد. به عنوان مثال چند صفحه از يک سند متني را در کامپيوتر شخصي خود مطالعه مي‌کنيد و سپس اطلاعات آن بصورت خودکار در فضاي ابري SkyDrive ذخيره مي‌شود و در نهايت مي‌توانيد از طريق تبلت يا يک کامپيوتر ديگر ادامه سند را مطالعه کنيد. خوشبختانه براي استفاده از اين قابليت نيازي به اعمال تنظيمات خاص وجود ندارد و همه چيز بصورت خودکار صورت مي‌پذيرد.

نرم افزار پاورپوينت 2013 (power point 2013)
يکي از نرم افزارهاي قوي که امروزه در مدارس، دانشگاه ها، سمينارها و غيره در کل دنيا از آن به عنوان ابزاري جهت  توليد اسلايدهاي زيبا، گالري تصاوير استفاده مي کنند نرم افزار پاورپوينت مي باشد.
نرم افزار اکسس 2013 (Access 2013)
با استفاده از اين نرم افزار کاربر مي تواند بانک اطلاعاتي و نرم افزارهاي مبتني بر بانک اطلاعاتي با امکان تهيه گزارشات چاپي، توليد نمودار، حسابداري و غيره را تهيه کند.
نرم افزار مايکروسافت اوت لوک 2013 (outlook 2013)
اين نرم افزار يکي از قوي ترين نرم افزارهاي به منظور مديريت ايميل مي باشد که کاربر با استفاده از آن مي تواند بصورت آفلاين و آنلاين نامه ها را بصورت فارسي بنويسيد و سپس هنگام اتصال به اينترنت بصورت يکباره آنها را ارسال کند.
نرم افزار اکسل 2013 (Excel 2013)
با استفاده از نرم افزار اکسل به راحتي مي توان محاسبات انجام داد و حتي نرم افزارهاي حسابداري را توليد نمود. نرم افزار اکسل با جداولي که دارد امکان طراحي فرمول هاي پيچيده را براي کاربران فراهم مي کند. همچنين يکي از نرم افزارهاي کاربردي است که با استفاده از آن مي توان انواع نمودارها را توليد نمود.
نرم افزار اينفو پد 2013 (infopath 2013)
با استفاده از اين نرم افزار مي توان اطلاعات را جمع آوري و مديريت کنيد و با استفاده از آن کسب و کارتان را رونق دهيد.
نرم افزار وان نوت 2013 (onenote 2013)
با استفاده از نرم افزار وان نت مايکروسافت به راحتي در يک محيط کاملا روان و ساده مي توانيد يادداشت ها، قرار ملاقات ها و تمامي يادداشت برداري هاي خود را با استفاده از کامپيوتر انجام دهيد.
نرم افزار پاپليشر 2013 (publisher 2013)
اين هم يکي ديگر از نرم افزارهاي انتشار مايکروسافت است.


  • قیمت محصولات غیر رایگان به تومان می باشد، لطفا دقت کنید.
  • سروسافت یک وب سایت فروش فایل می باشد و فایل های آن توسط فروشنده ها بارگزاری می شود و قیمت گذاری توسط فروشنده ها معین می گردد
  • قیمت گذاری توسط فروشنده های سایت تعیین می شود و تعداد صفحات پروژه ارتباطی با قیمت ها ندارد
  • هنگام خرید در پروژه ها به تعداد صفحات، تعداد نمودار و غیره دقت کنید
  • به دلیل دانلودی بودن محصولات دانلودی امکان استرداد وجه وجود ندارد
  • معمولا نمودارهای ای آر، موردکاربرد(یوزکیس) 1 نمودار هستند و سناریوهای پایگاه داده حدودا 5 یا 6 صفحه هستند،اطلاعات دقیق هر فایل در صفحه معرفی آن قرار داده شده است
  • پس از خرید امکان دانلود فوری فایل وجود دارد
  • جهت دانلود فایل پروژه روی دکمه سبز رنگ دانلود فایل پروژه کلیک نمایید

محصولات مشابه با این محصول:

اگر پروژه یا نرم افزار دلخواه خود را پیدا نکردید، با استفاده از کادر زیر می توانید عبارت دلخواه خود را تایپ نموده و روی دکمه جستجو کلیک نمایید. در این سایت هزاران فایل برای دانلود بصورت رایگان و با پرداخت هزینه وجود دارد. با جستجو حتما نتیجه دلخواه خود را پیدا خواهید کرد.همچنین قبل از خرید اطلاعات و شرح محصول را بخوانید

برچسب :( office 2013 ) نرم-افزار-آفيس-2013--يا-office-2013-خرید-فروش-اینترنتی-سفارش-دانلود-ورد-اکسل-پاورپوینت -دانلود پروژه-دانلود رایگان-دانلود کد-دانلود پروژه آماده-دانلود سورس کد