خريد نرم افزار آفيس 2010 يا office 2010


چکیده: يکي از بهترين و کامل ترين مجموعه نرم افزارهاي اتوماسيون اداري که براي انجام کليه کارهاي اداري مختلف همانند تايپ ، ساخت اسلايد، ارسال و دريافت ايميل، رسم نمودار، کارهاي حسابدار

جهت دانلود و سفارش پروژه پس از مطالعه جزییات به پایین صفحه مراجعه نمایید. لینک دانلود در پایین قرار دارد.

بازدید: 860 مرتبه


  کد محصول: 11053

خريد نرم افزار آفيس 2010  يا office 2010
مايکروسافت آفيس  چيست؟
يکي از بهترين و کامل ترين مجموعه نرم افزارهاي اتوماسيون اداري که براي انجام کليه کارهاي اداري مختلف همانند تايپ ، ساخت اسلايد،  ارسال و دريافت ايميل، رسم نمودار، کارهاي حسابداري و غيره مناسب است مجموعه نرم افزارهاي آفيس شرکت مايکروسافت مي باشد. مايکروسافت آفيس که به انگليسي بصورت Microsoft office نوشته مي شود يکي از محصولات غول نرم افزاري شرکت مايکروسافت مي باشد که داراي نسخه هاي مختلفي مي باشد که اين نسخه از آن نسخه 2010 مي باشد.
تاريخچه  مايکروسافت آفيس 2010
مايکروسافت آفيس 2010 ( يا در اصلاح آفيس 14) يک نسخه از محصولات مايکروسافت آفيس است که براي ويندوز طراحي شده است. مايکروسافت آفيس در اصل جانشني براي آفيس 2007 و نسخه هاي قبلي آفيس مي باشد. اولين نسخه از مايکروسافت آفيس در 15 آوريل  سال 2010 ميلادي منتشر شده است.  مايکروسافت آفيس 2010 آخرين نسخه از آفيس است که از ويندوز xp، ويندوز سرور 2003، ويندوز ويستا و ويندوز سرور 2008 پشتيباني مي کند.
نسخه 2010 مايکروسافت آفيس با توجه به نسخه هاي قبل تغييرات فراواني داشته است براي مثال در قسمت پاورپوينت افکت هاي زيباتري براي حرکت اسلايد ها قرار داده شده است. سرعت تايپ در ورد خيلي بالاتر و راحتر است. کار با آفيس 2010 نسبت به نسخه 2007 خيلي روان تر و کاربرپسند تر شده است.
برخي از نرم افزارهاي مهم همراه با مجموعه آفيس 2010 نسخه پروفشنال
نرم افزار مايکروسافت ورد (word 2010)
اين نرم افزار يکي از قوي ترين نرم افزارهاي تايپ  و واژه پردازي مي باشد که به راحتي امکان تايپ، رسم نمودار، رسم جدول، رسم اشکال، درج عکس و غيره را به کاربر مي دهد. امروزه تمامي تايپ ها و نوشته هاي روي کاغذ با استفاده از اين نرم افزار انجام مي شود.
نرم افزار پاورپوينت 2010 (power point 2010)
يکي از نرم افزارهاي قوي که امروزه در مدارس، دانشگاه ها، سمينارها و غيره در کل دنيا از آن به عنوان ابزاري جهت  توليد اسلايدهاي زيبا، گالري تصاوير استفاده مي کنند نرم افزار پاورپوينت مي باشد.
نرم افزار اکسس 2010 (Access 2010)
با استفاده از اين نرم افزار کاربر مي تواند بانک اطلاعاتي و نرم افزارهاي مبتني بر بانک اطلاعاتي با امکان تهيه گزارشات چاپي، توليد نمودار، حسابداري و غيره را تهيه کند.
نرم افزار مايکروسافت اوت لوک 2010 (outlook 2010)
اين نرم افزار يکي از قوي ترين نرم افزارهاي به منظور مديريت ايميل مي باشد که کاربر با استفاده از آن مي تواند بصورت آفلاين و آنلاين نامه ها را بصورت فارسي بنويسيد و سپس هنگام اتصال به اينترنت بصورت يکباره آنها را ارسال کند.
نرم افزار اکسل 2010 (Excel 2010)
با استفاده از نرم افزار اکسل به راحتي مي توان محاسبات انجام داد و حتي نرم افزارهاي حسابداري را توليد نمود. نرم افزار اکسل با جداولي که دارد امکان طراحي فرمول هاي پيچيده را براي کاربران فراهم مي کند. همچنين يکي از نرم افزارهاي کاربردي است که با استفاده از آن مي توان انواع نمودارها را توليد نمود.
نرم افزار اينفو پد 2010 (infopath 2010)
با استفاده از اين نرم افزار مي توان اطلاعات را جمع آوري و مديريت کنيد و با استفاده از آن کسب و کارتان را رونق دهيد.
نرم افزار وان نوت 2010 (onenote 2010)
با استفاده از نرم افزار وان نت مايکروسافت به راحتي در يک محيط کاملا روان و ساده مي توانيد يادداشت ها، قرار ملاقات ها و تمامي يادداشت برداري هاي خود را با استفاده از کامپيوتر انجام دهيد.
نرم افزار پاپليشر 2010 (publisher 2010)


  • قیمت محصولات غیر رایگان به تومان می باشد، لطفا دقت کنید.
  • سروسافت یک وب سایت فروش فایل می باشد و فایل های آن توسط فروشنده ها بارگزاری می شود و قیمت گذاری توسط فروشنده ها معین می گردد
  • قیمت گذاری توسط فروشنده های سایت تعیین می شود و تعداد صفحات پروژه ارتباطی با قیمت ها ندارد
  • هنگام خرید در پروژه ها به تعداد صفحات، تعداد نمودار و غیره دقت کنید
  • به دلیل دانلودی بودن محصولات دانلودی امکان استرداد وجه وجود ندارد
  • معمولا نمودارهای ای آر، موردکاربرد(یوزکیس) 1 نمودار هستند و سناریوهای پایگاه داده حدودا 5 یا 6 صفحه هستند،اطلاعات دقیق هر فایل در صفحه معرفی آن قرار داده شده است
  • پس از خرید امکان دانلود فوری فایل وجود دارد
  • جهت دانلود فایل پروژه روی دکمه سبز رنگ دانلود فایل پروژه کلیک نمایید

محصولات مشابه با این محصول:

اگر پروژه یا نرم افزار دلخواه خود را پیدا نکردید، با استفاده از کادر زیر می توانید عبارت دلخواه خود را تایپ نموده و روی دکمه جستجو کلیک نمایید. در این سایت هزاران فایل برای دانلود بصورت رایگان و با پرداخت هزینه وجود دارد. با جستجو حتما نتیجه دلخواه خود را پیدا خواهید کرد.همچنین قبل از خرید اطلاعات و شرح محصول را بخوانید

برچسب :( office 2010 ) خريد-نرم-افزار-آفيس-2010-يا-office-2010-فروش-دانلود-برنامه-کامپیوتر-ورد-اکسل-اکسس-ویزیو -دانلود پروژه-دانلود رایگان-دانلود کد-دانلود پروژه آماده-دانلود سورس کد