پرسش های متداول
جهت مشاهده پاسخ روی سوالات کلیک نمایید.
کالاها از طریق پشت پیشتاز، پست سفارشی، پرداخت پس از تحویل کالا، دانلود و غیره ارسال می شوند. نحوه ارسال بسته به انتخاب مشتری می باشد.
در هنگام دانلود می توانید محصولات را آنی دانلود کنید و در خریدهای پستی برای مراکز استان ها یک روز و برای سایر شهرها دو روز زمان بر می باشد.
برای اینکه یکی از محصولات سایت را بخرید روش های گوناگونی از جمله پرداخت آنلاین(کلیک روی دکمه پرداخت در قسمت معرفی محصول)، پرداخت نقدی(واریز وجه به شماره کارت های شرکت)، پرداخت هنگام تحویل(کلیک روی دکمه خرید پستی) وجود دارد.
در صورت خرید هر یک از نرم افزارهای شرکت یک کدمشتری و سریال نرم افزار به شما داده می شود که از طریق همان کد می توانید به روزرسانی های نرم افزارها را دریافت نمایید. مدت ارائه خدمات پس از فروش برای هر یک از محصولات متفاوت بوده و در صفحه جزییات همان محصول درج شده است.
پس از اینکه محصول را خریداری نمودید در صورت لزوم به راحتی می توانید آن را در هرساعتی دانلود، نصب و فعالسازی کنید.
پشتیبانی محصولات شرکت از طریق تماس تلفنی، ارسال ایمیل، ارسال پیام در وب سایت، ارسال پیام در نرم افزارهای پیام رسان همانند تلگرام و واتس آپ، اتصال از طریق نرم افزارهای کنترل از راه دور و غیره می باشد.
برای درخواست نمایندگی محصولات شرکت از جمله نرم افزارهای صندوق مکانیزه فروشگاهی، نرم افزارهای اتومسیون اداری و غیره، از منوی بالای سایت گزینه پشتیبانی و سپس گزینه درخواست نمایندگی را کلیک نمایید.