آموزش معرفی و درج تبلیغات وکیل ها

خلاصه
1398/11/04

وقتی شخصی نیاز به وکیل دارد فوری به سمت اینترنت می رود تا یک وکیل پیدا کند. اگر بخواهد در سطح شهر به دنبال وکیل بگردد کار دشواری است. از این رو اینترنت راحت ترین روش برای پیدا کردن بهترین وکیل هست. اگر یک وکیل هستید، منشی وکیل و یا نماینده یک وکیل هستید و به دنبال این هستید که برای شغل وکالت تبلیغ کنید، حتما این مطلب را مطالعه کنید.

آموزش معرفی و درج تبلیغات وکیل ها

نحوه درج تبلیغات وکیل ها
مقدمه
وقتی شخصی نیاز به وکیل دارد فوری به سمت اینترنت می رود تا یک وکیل پیدا کند. اگر بخواهد در سطح شهر به دنبال وکیل بگردد کار دشواری است. از این رو اینترنت راحت ترین روش برای پیدا کردن بهترین وکیل هست.  اگر یک وکیل هستید، منشی وکیل و یا نماینده یک وکیل هستید و به دنبال این هستید که برای شغل وکالت تبلیغ کنید، حتما این مطلب را مطالعه کنید. آموزش معرفی و درج تبلیغات وکیل ها
در این آموزش می خواهیم شما را با یکی از بهترین سایت های درج تبلیغات وکیل ها آشنا کنیم. یکی از سایت های درج تبلیغات و معرفی وکلا سایت هزار وکیل به نشانی hezarvakil.ir می باشد.   برای شروع ابتدا باید آدرس HezarVakil.ir را در مروگر خود تایپ کنید یا روی لینک «سایت هزار وکیل» کلیک نمایید.   پس از اینکار از منوی بالا روی گزینه «ثبت وکیل» کلیک نمایید. در فرمی که باز می شود مشخصات خود(وکیل) را وارد نمایید. سپس روی دکمه «ثبت نام رایگان» کلیک کنید.   با ثبت نام در سایت ابتدا باید تلفن همراه خود را تایید کنید. پس برای تایید روی دکمه «تایید تلفن همراه» کلیک نمایید. در حین تایید تلفن همراه باید مشخص کنید که چه تخصص هایی رو می توانید بصورت وکالت ارائه دهید.   برای ثبت تخصص های خود روی دکمه «ثبت تخصص های من» کلیک نمایید. دراین قسمت با تایپ مقداری از نام تخصص برای مثال «آدم ربایی» لیست تخصص های مرتبط نشان داده می شود. در هر قسمت روی تخصص موردنظر کلیک نمایید. توجه کنید. هر تخصصی که دارید در این قسمت انتخاب کنید. پس از تکمیل فرم روی دکمه ذخیره کلیک نمایید.   یکی از خوبی های این سایت است که ثبت نام اولیه آن هزینه ای ندارد و بصورت رایگان می باشد.  و خوبی دیگر این است که تبلیغات شما را به افرادی که جویای وکیل هستند معرفی کند. پس از ثبت نام و تایید پروفایل شما از این به بعد هر کس به دنبال یک وکیل می گردد فوری شما به آن معرفی می شوید.