معرفی روش کسب درآمد اینترنتی برای معلم ها،استادها و مربی های آموزشگاه

خلاصه
1398/09/22

در این مقاله آموزشی می خواهیم به شما یاددهیم چگونه یک معلم،استاد،مربی آموزشگاه بتواند از طریق اینترنت کسب درآمد کند. طبق این آموزش شما به عنوان یک معلم یا آموزشگاه می توانید در فضای مجازی یک شغل دوم برای خود دست و پا کنید. برای شروع ادامه این مقاله را دنبال کنید.

معرفی روش کسب درآمد اینترنتی برای معلم ها،استادها و مربی های آموزشگاه

مقدمه
در این مقاله آموزشی می خواهیم به شما یاددهیم چگونه یک معلم،استاد،مربی آموزشگاه بتواند از طریق اینترنت کسب درآمد کند. طبق این آموزش شما به عنوان یک معلم یا آموزشگاه می توانید در فضای مجازی یک شغل دوم برای خود دست و پا کنید. برای شروع ادامه این مقاله را دنبال کنید.   معرفی یک روش کسب درآمد برای معلم ها،استاد ها و مربی های آموزشگاه
یکی از مشاغلی که به عنوان شغل دوم برای معلم ها در نظر گرفته می شود برگزاری کلاس هایی همچون «کلاس حل تمرین»، «کلاس رفع اشکال»، «کلاس خصوصی» و غیره می باشد. شاید این نوع از کارهای چیز جدید برای برای معلم ها و اساتید نباشد. نکته ای که می خواهیم در این مقاله بیان کنیم نحوه پیدا نمودن شاگرد و متقاضی چنین کلاس هایی می باشد. اگر دوستدارید بدانید چطور شاگردان زیادی برای خود پیدا کنید ادامه این مقاله را دنبال نمایید.   آموزش پیدانمودن شاگرد جهت تدریس خصوصی در اینترنت
برای اینکار ابتدا وارد وب سایت هزار استاد به نشانی http://www.hezarostad.ir/ شوید. سپس از بالای سایت روی گزینه «ثبت نام رایگان استاد»  کلیک نمایید. پس از اینکار فرم مربوط را که شامل نام،نام خانوادگی،تلفن همراه و غیره می باشد را تکمیل نمایید. پس از اینکه حساب کاربری شما ایجاد شد، در قسمت «ثبت دروس ارائه شده» مشخص کنید که چه درس هایی را می خواهید تدریس کنید. پس از اینکار رزومه شما به شاگردان معرفی می شود  و شاگردان با شما جهت تدریس تماس خواهند گرفت.
ثبت نام در این سایت کمتر از 3 دقیقه زمان میبرد پس حتما ثبت نام کنید. لازم به ذکر است بابت ثبت نام در این سایت نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نمی باشد و کاملا رایگان انجام می شود.