دانلود نمودار حالت یا state آموزشگاه حسابداری با رشنال رز


چکیده: در این پروژه نمودارهای حالت یا state diagram یا نمودار حالت با نرم افزار رشنال رز یا نرم افزار Rational Rose یک آموزشگاه حسابداری رسم شده است.پس از دانلود پروژه یک فایل با پسوند zip را دریافت می کنید که داخل آن یک فایل با پسوند mdl قرار داده شده است که مربوط به نرم افزار رشنال رز است که درون آن نمودار حالت یا نمودارهای استیت آموزشگاه حسابداری قرار داده شده است. که به راحتی می توانید نموداری را به آن اضافه یا حذف کنید.

جهت دانلود و سفارش پروژه پس از مطالعه جزییات به پایین صفحه مراجعه نمایید. لینک دانلود در پایین قرار دارد.

بازدید: 194 مرتبه


  کد محصول: 78225

دانلود نمودار حالت یا state آموزشگاه حسابداری با رشنال رز
در این پروژه نمودارهای حالت یا state  diagram یا نمودار حالت با نرم افزار رشنال رز یا نرم افزار  Rational Rose   یک آموزشگاه حسابداری رسم شده است.
در این پروژه 8 نمودار حالت  یک آموزشگاه حسابداری از جمله نمودار حالت دانش آموز،مدرس،فراموشی رمزعبور و غیره رسم شده است.
نمودار حالت در زبان انگلیسی بصورت state diagram نوشته می شود. نمودار استیت نوعی جهت شرح  رفتار یک سیستم به صورت گام به گام در علم کامپیوتری و دیجیتال می‌باشد.
 نمودار حالت که به آن نمودار استیت گفته می شود، از تعداد محدودی «حالت یا state» ساخته می شود که این حالت‌ها یا استیت ها نشان دهنده یکی از حالت ‌های مختلف سیستم می‌ باشد.
پس از دانلود پروژه یک فایل با پسوند zip را دریافت می کنید که داخل آن یک فایل با پسوند mdl  قرار داده شده است که مربوط به نرم افزار رشنال رز  است که درون آن نمودار حالت یا نمودارهای استیت آموزشگاه حسابداری قرار داده شده است. که به راحتی می توانید نموداری را به آن اضافه یا حذف کنید.
همچنین یک فایل ورد وجود دارد که درون آن عکس نمودارهای استیت یا نمودار های state قرار داده شده است علاوه بر این از همین فایل ورد یک پی دی اف هم ساخته شده است که همراه پروژه قرار داده شده است. در این نمودار روابط state وضعیت هر یک از حالات سیستم، حالات انتقالات یا state transition  رسم شده است همچنین start state و end state هم کشیده شده است.
توجه کنید در این پروژه فقط نمودارهای حالت  یا نمودارهای استیت رسم شده است و دیگر نمودارهای مهندسی نرم افزار در این پروژه قرار داده نشده است.


  • قیمت محصولات غیر رایگان به تومان می باشد، لطفا دقت کنید.
  • سروسافت یک وب سایت فروش فایل می باشد و فایل های آن توسط فروشنده ها بارگزاری می شود و قیمت گذاری توسط فروشنده ها معین می گردد
  • قیمت گذاری توسط فروشنده های سایت تعیین می شود و تعداد صفحات پروژه ارتباطی با قیمت ها ندارد
  • هنگام خرید در پروژه ها به تعداد صفحات، تعداد نمودار و غیره دقت کنید
  • به دلیل دانلودی بودن محصولات دانلودی امکان استرداد وجه وجود ندارد
  • معمولا نمودارهای ای آر، موردکاربرد(یوزکیس) 1 نمودار هستند و سناریوهای پایگاه داده حدودا 5 یا 6 صفحه هستند،اطلاعات دقیق هر فایل در صفحه معرفی آن قرار داده شده است
  • پس از خرید امکان دانلود فوری فایل وجود دارد
  • جهت دانلود فایل پروژه روی دکمه سبز رنگ دانلود فایل پروژه کلیک نمایید

محصولات مشابه با این محصول:

اگر پروژه یا نرم افزار دلخواه خود را پیدا نکردید، با استفاده از کادر زیر می توانید عبارت دلخواه خود را تایپ نموده و روی دکمه جستجو کلیک نمایید. در این سایت هزاران فایل برای دانلود بصورت رایگان و با پرداخت هزینه وجود دارد. با جستجو حتما نتیجه دلخواه خود را پیدا خواهید کرد.همچنین قبل از خرید اطلاعات و شرح محصول را بخوانید

برچسب :( آموزشگاه حسابداری ) دانلود-نمودار-حالت-یا-state-آموزشگاه-حسابداری-با-رشنال-رز-سفارش پروژه -دانلود پروژه-دانلود رایگان-دانلود کد-دانلود پروژه آماده-دانلود سورس کد