دانلود نمودارهای یوزکیس یا موردکاربرد پارکینگ شهرداری با رشنال رز


چکیده: این پروژه مجموعه نمودارهای یوزکیس یا use case diagram یا مجموعه نمودارهای یوزکیس که در زبان فارسی به آن نمودارهای مورد کاربرد یک سیستم پارکینگ شهرداری در محیط نرم افزار رشنال رز یا نرم افزار Rational Rose رسم شده است.

جهت دانلود و سفارش پروژه پس از مطالعه جزییات به پایین صفحه مراجعه نمایید. لینک دانلود در پایین قرار دارد.

بازدید: 160 مرتبه


  کد محصول: 111220

دانلود نمودارهای یوزکیس یا موردکاربرد پارکینگ شهرداری با رشنال رز
این پروژه مجموعه نمودارهای یوزکیس یا use case diagram یا مجموعه نمودارهای یوزکیس که در زبان فارسی به آن نمودارهای مورد کاربرد یک سیستم پارکینگ شهرداری در محیط نرم افزار رشنال رز  یا نرم افزار  Rational Rose رسم شده است.
در این پروژه 19 نمودار موردکاربرد یا یوزکیس دیاگرام یک پارکینگ شهرداری از جمله نمودار یوزکیس افزودن ورود و خروج، نمودار یوزکیس افزودن کارمند، نمودار یوزکیس افزودن خودرو،  نمودار یوزکیس حذف ورود و خروج، نمودار یوزکیس حذف کارمند، نمودار یوزکیس حذف خودرو و غیره طراحی و رسم شده است.

دقت داشته باشید در این پروژه فقط مجموعه نمودارهای یوزکیس یا نمودارهای موردکاربرد رسم شده است و دیگر نمودارهای مهندسی نرم افزار یا نمودارهای uml در این پروژه گنجانده نشده است. سایر نمودارهای موردنظر را می توانید با استفاده از جستجوی سایت پیدا نموده و دانلود کنید.


نمودار یوزکیس یا نمودار موردکاربرد چیست؟
نمودار مورد کاربرد در زبان انگلیسی بصورت use case diagram  نوشته می شود. اگر بخواهیم از نظر لغوی و معنایی واژه یوزکیس را تعریف کنیم باید بگوییم: واژه use به معنای کاربرد، واژه case به معنای مورد و واژه diagram به معنای نمودار می باشد. در علم مهندسی نرم افزار به یکی از نمودارهای زبان مدل سازی یکپارچه یا همان زبان یو ام ال که نشاندهنده ای رابطه های بین کنشگرها(اکتورها) و موردهای کاربرد است نمودار یوزکیس گفته می شود. اجزای نمودارهای یوزکیس شامل اکتورها، موردهای کاربرد و روابین بین اکتورها و موردهای کاربرد گفته می شود. گاهی به نمودار یوزکیس نمودار کارخواست هم گفته می شود.

نام های دیگر پروژه:
مجموعه نمودار یوزکیس پارکینگ شهرداری
مجموعه نمودار مورد کاربرد پارکینگ شهرداری
مجموعه نمودار یوزکیس دیاگرام پارکینگ شهرداری
مجموعه نمودار use case پارکینگ شهرداری
مجموعه نمودار کارخواست پارکینگ شهرداری
نمودارهای یوزکیس با نرم افزار پارکینگ شهرداری Rational Rose

در مجموعه نمودارهای یوزکیس پارکینگ شهرداری رسم شده با نرم افزار رشنال رز روابط include یا شمول، روابط بسط یا extend  و غیره رسم شده است. علاوه بر این اکتورها و موردهای کاربرد رسم شده است.

نحوه اجرای پروژه
پس از دانلود پروژه یک فایل با پسوند zip را دریافت می کنید که داخل آن یک فایل با پسوند mdl قرار داده شده است که مربوط به نرم افزار رشنال رز یا  Rational Rose است که درون آن نمودار موردکاربرد یا نمودارهای یوزکیس پارکینگ شهرداری قرار داده شده است.

نحوه اجرای پروژه نمودار یوزکیس پارکینگ شهرداری
یک: ابتدا فایل را دانلود کنید.
دو: فایل را از حالت فشرده خارج کنید(معمولا کلیک راست روی فایل و گزینه extract)
سه: دوبار کلیک روی فایل با پسوند mdl
چهار: برای مشاهده هر یک از نمودارها  در محیط رشنال رز به قسمت usecase diagram ها علامت + را باز کنید و  در نرم افزار رشنال رز از سمت چپ روی نمودارها دوبار کلیک نمایید
نکته: برای اجرای پروژه نمودار یوزکیس پارکینگ شهرداری باید حتما نرم افزار Rational Rose را روی رایانه خود نصب کرده باشید.


  • قیمت محصولات غیر رایگان به تومان می باشد، لطفا دقت کنید.
  • سروسافت یک وب سایت فروش فایل می باشد و فایل های آن توسط فروشنده ها بارگزاری می شود و قیمت گذاری توسط فروشنده ها معین می گردد
  • قیمت گذاری توسط فروشنده های سایت تعیین می شود و تعداد صفحات پروژه ارتباطی با قیمت ها ندارد
  • هنگام خرید در پروژه ها به تعداد صفحات، تعداد نمودار و غیره دقت کنید
  • به دلیل دانلودی بودن محصولات دانلودی امکان استرداد وجه وجود ندارد
  • معمولا نمودارهای ای آر، موردکاربرد(یوزکیس) 1 نمودار هستند و سناریوهای پایگاه داده حدودا 5 یا 6 صفحه هستند،اطلاعات دقیق هر فایل در صفحه معرفی آن قرار داده شده است
  • پس از خرید امکان دانلود فوری فایل وجود دارد
  • جهت دانلود فایل پروژه روی دکمه سبز رنگ دانلود فایل پروژه کلیک نمایید

اگر پروژه یا نرم افزار دلخواه خود را پیدا نکردید، با استفاده از کادر زیر می توانید عبارت دلخواه خود را تایپ نموده و روی دکمه جستجو کلیک نمایید. در این سایت هزاران فایل برای دانلود بصورت رایگان و با پرداخت هزینه وجود دارد. با جستجو حتما نتیجه دلخواه خود را پیدا خواهید کرد.همچنین قبل از خرید اطلاعات و شرح محصول را بخوانید

برچسب :( پارکینگ شهرداری ) دانلود-نمودارهای-یوزکیس-یا-موردکاربرد-پارکینگ-شهرداری-با-رشنال-رز-سفارش پروژه -دانلود پروژه-دانلود رایگان-دانلود کد-دانلود پروژه آماده-دانلود سورس کد