دانلود مجموعه اسکرين سيور


چکیده: مجموعه اسکرين سيور (محافظ صفحه) انواع منظره و طبيعت، آکواريوم واقعي، آکواريوم دريايي، انواع ماهي، شبيه سازي سه بعدي اقيانوس، آتش، شومينه، آبشار، آبشار نياگارا، چشمه، آبشار کوهس

جهت دانلود و سفارش پروژه پس از مطالعه جزییات به پایین صفحه مراجعه نمایید. لینک دانلود در پایین قرار دارد.

بازدید: 694 مرتبه


  کد محصول: 11061

مجموعه اسکرين سيور
مجموعه کامل اسکرين سيور (محافظ صفحه)
مجموعه اسکرين سيور
(محافظ صفحه) انواع منظره و طبيعت، آکواريوم واقعي، آکواريوم دريايي، انواع ماهي، شبيه سازي سه بعدي اقيانوس، آتش، شومينه، آبشار، آبشار نياگارا، چشمه، آبشار کوهستاني، ساحل، کشتي بادباني، جنگل، درياچه، ساعت،باران و غيره در يک سي دي.
مجموعه اسکرين سيور شامل:
انواع آبشار
انواع منظره و طبيعت
انواع حالت آتش
انواع حالت آکوريوم زيبا  و واقعي
انواع شبيه سازي دريا، کشتي بادباني و غيره
و غيره
با استفاده از پکيج کامل و جامع اسکرين سيورهاي ويندوز مي توانيد به راحتي ويندوز خود را زيبا کنيد و در کامپيوتر خود تنوع ايجاد نماييد. اين اسکرين سيورها تماما در ويندوز 10 آزمايش شده و بخوبي جواب مي دهند.
ماهيت اسکرين سيور در کامپيوتر چيست؟
اسکرين‌سيور‌ (محافظ صفحه نمايش) در گذشته به منظور حفاظت از نمايشگرها(مانيتورها) و جلوگيري از سوخته شدن فسفر‌ها استفاده مي‌شدند. فسفر‌ها به منظور ساخت پيکسل‌ها(نقاط روشن) در مانيتورها کاربرد داشتند و چنانچه با يک مقياس يکسان در يک بازه زماني طولاني مي‌درخشيدند منجر به تغيير رنگ سطح شيشه‌اي صفحه نمايش مي‌شدند. در مانيتور‌هاي اوليه سي آر تي (crt) به خصوص در مدل تک‌رنگ اگر يک تصوير يکسان به مدت زمان طولاني نمايش داده مي‌شد اشکالاتي را در صفحه نمايش(مانيتور) به وجود مي‌آورد. با پيشرفت تکنولوژي و ظهور نمايشگرهاي جديد  نياز به اسکرين‌سيور‌(محافظ صفحه نمايش) برطرف شد ولي هنوز به دلايل زيادي کاربران از اسکرين سيور‌ها استفاده مي نمايند. مي‌توان به موارد زير اشاره نمود:
کاربرد سرگرمي اسکرين سيورها
مشاهده صحنه هاي زيباي طبيعت، آبشار زيبا، مزرعه زيبا، مشاهده شهرفرشتگان و غيره همراه با موسيقي دلنشين و  مورد علاقه،‌ خالي از لطف نخواهد بود. امروزه اسکرين سيورها با نماهاي واقعي و اچ دي باعث مي شود که يک صحه واقعي را در کامپيوتر ببنيد.

 کاربرد امنيتي اسکرين سيور
مي توان روي اسکرين سيورها يک پسورد را قرارداد تا هنگامي که از جلوي کامپيوتر برويد يک پسورد نمايش يابد و کاربر نتواند وارد رايانه شما شود.
ظاهر يکنواخت در شرکت ها  و موسسات
بسياري از شرکت‌ها و موسسات براي ايجاد محيطي زيبا و حسي متحد از استفاده کنندگان از کامپيوتر مي‌خواهند اسکرين‌سيور‌هاي يکساني را روي رايانه هاي خود قرار دهند.
کاربر آگهي با استفاده از اسکرين سيورها
 اکثر شرکت‌ها و موسسات و بخش‌هاي تجاري از اسکرين‌سيور‌ها به عنوان ابزاري براي تبليغات استفاده مي‌کنند. براي مثال يک تبليغ را به عنوان اسکرين سيور قرار مي دهند.
کاربر اطلاعات در اسکرين سيورها
 بسياري از محافظ صفحه ها،  اطلاعات به‌روز و پويايي را ارايه مي‌دهند. اين نوع اسکرين‌سيورها مي‌توانند چرخه‌اي از سوالات ساده، ابتدايي و ناچيز يا اطلاعات پيشرفته و جديد از يک سايت باشند. يا مثلا بصورت مجازي يک شهر يا کره زمين را نمايش مي دهند.


  • قیمت محصولات غیر رایگان به تومان می باشد، لطفا دقت کنید.
  • سروسافت یک وب سایت فروش فایل می باشد و فایل های آن توسط فروشنده ها بارگزاری می شود و قیمت گذاری توسط فروشنده ها معین می گردد
  • قیمت گذاری توسط فروشنده های سایت تعیین می شود و تعداد صفحات پروژه ارتباطی با قیمت ها ندارد
  • هنگام خرید در پروژه ها به تعداد صفحات، تعداد نمودار و غیره دقت کنید
  • به دلیل دانلودی بودن محصولات دانلودی امکان استرداد وجه وجود ندارد
  • معمولا نمودارهای ای آر، موردکاربرد(یوزکیس) 1 نمودار هستند و سناریوهای پایگاه داده حدودا 5 یا 6 صفحه هستند،اطلاعات دقیق هر فایل در صفحه معرفی آن قرار داده شده است
  • پس از خرید امکان دانلود فوری فایل وجود دارد
  • جهت دانلود فایل پروژه روی دکمه سبز رنگ دانلود فایل پروژه کلیک نمایید

اگر پروژه یا نرم افزار دلخواه خود را پیدا نکردید، با استفاده از کادر زیر می توانید عبارت دلخواه خود را تایپ نموده و روی دکمه جستجو کلیک نمایید. در این سایت هزاران فایل برای دانلود بصورت رایگان و با پرداخت هزینه وجود دارد. با جستجو حتما نتیجه دلخواه خود را پیدا خواهید کرد.همچنین قبل از خرید اطلاعات و شرح محصول را بخوانید

برچسب :( ) دانلود-مجموعه-اسکرين-سيور-خرید-فروش-screen-saver-گرافیکی-سه-بعدی-عالی -دانلود پروژه-دانلود رایگان-دانلود کد-دانلود پروژه آماده-دانلود سورس کد