خطای شماره 14 در به روزرسانی نرم افزار سرو

خلاصه
1397/02/23

هنگام به روزرسانی نرم افزار با خطای شماره 14 با متن «مشتری گرامی، قرارداد ارائه خدمات پس از فروش و دریافت به روز رسانی شما در تاریخ فلان به پایان رسیده است، لطفا نسبت به شارژ حساب خود

خطای شماره 14 در به روزرسانی نرم افزار سرو

خطای شماره 14 در به روزرسانی نرم افزار سرو
سوال)
 هنگام به روزرسانی نرم افزار با خطای شماره 14 با متن «مشتری گرامی، قرارداد ارائه خدمات پس از فروش و دریافت به روز رسانی شما در تاریخ فلان به پایان رسیده است، لطفا نسبت به شارژ حساب خود اقدام نمایید » مواجه شده ام، اشکال کار از کجاست؟
پاسخ)
این خطا مربوط به زمانی است که تاریخ ارائه خدمات پس از فروش و دریافت به روزرسانی نرم افزار شما طبق قرارداد پایان یافته است. برای این منظور باید اعتبار حساب خود را شارژ نمایید، برای شارژ حساب خود در وب سایت سروسافت از منوی «پشتیبانی» گزینه «خرید اعتبار پشتیبانی» را کلیک نمایید در صفحه باز شده سریال را وارد نموده و روی دکمه ورود کلیک نمایید، پس از وارد شدن به پنل کاربری، روی دکمه خرید اعتبار کلیک نموده و حساب خود را شارژ نمایید، پس از اینکار خودکار سریال شما شارژ می شود و می توانید به روزرسانی ها را دریافت نمایید.
نکته)
معمولا سریال نرم افزار بر روی جلد cd یا هنگام دانلود نرم افزار برای شما ارسال می شود، سریال یک نوشته است که بصورت 4 کلمه می باشد.
برای پیدا نمودن سریال نرم افزار سرو از منوی «تنظیمات» گزینه «تنظیمات یا مدیریت نرم افزار» را کلیک نمایید در قسمت پایین سریال برنامه شما وارد شده است.    


سایر مقالات آموزشی شرکت نرم افزاری آبان رایان البرز :